2009. március 10., kedd

Írógépválság

Az írógép nem működőképes, ha szövegszerkesztéssel vagy táblázatkezeléssel találja szembe magát. Tehát "ha egy írógép elromlik, az válság." - Én is ezt akartam mondani, de legalább többen hallották.
.
És önző módon nem gondolok a világra, arra, hogy hány millióan nyútjózkodtak tovább a takarójuknál, mert igazából nem értem őket. Engem mindig is úgy tanítottak, hogy csak amíg a takaró ér.. Igaz, mára elég nyűtt, kopott, és nem tudom, hogyan cserélhetném újra, kényelmesebbre. Valamit nagyon meg kell változtatni, hogy működjön, de tudom, hogy képes vagyok és még a végén rájövök.
.

4 megjegyzés:

drc írta...

?
Orbán megint nem mondott semmit, a hívek hitegetésén kívül.

szóval ha azt vesszük a beszéd gondolati alapjai a Szózatból erednek:
"Még jőni kell, még jőni fog
Egy jobb kor, mely után
Buzgó imádság epedez
Százezrek ajakán."...
egyetlen egy dolgot hallgat el, azt, hogy mi van, akkor, ha komplett marhaság az az eddig nyilvánosan sose vitázott, sosem tárgyalt, rejtegetett Fidesz-program. mi van, ha Orbán titkos fegyvere nem működik?

de Vörösmarty azt is megmondta:
"Vagy jőni fog, ha jőni kell,
A nagyszerű halál,
Hol a temetkezés fölött
Egy ország vérben áll."

drc írta...

vesszők tekintetében kész káosz ez a fenti hozzászólás -- kérem javítani!

.:˙Voila˙:. írta...

Először is: a vesszőket sajnos nem tudom javítani a te bejegyzésedben, okulj hibáidból:)

Másodszor: még jó, hogy csak egy apró szösszenetet emeltem ki, s nem az egészről alkottam véleményt!

Vörösmartynak kétségtelenül igaza van: akár így nézzük, akár amúgy. Igazi jóstehetség, hisz nem közölte: mikor várható ez, vagy amaz. De ha azt nézzük, nem következett még be egyik se, akkor lehet, hogy mégis tévedett?

Éppúgy, mint Batsányi A látóban, amikor a szebb kort még a 18. század végére tette?

De Csokonai tévedett a legnagyobbat, amikor a Magyar! hajnal hasad! c. versében a 20. századra képzelte, hogy "Boldogabb nap jön fel reád valahára".

drc írta...

éppen azt akartam kiemelni, hogy ilyen jóslatot bárki bármikor elereszthet.
előre én is szeretek a medve bőrére inni -- akkor is, ha később nem jön össze a vadászat, mert erősebb a medve. sőt: akkor pláne!