2009. március 5., csütörtök

Observer


Maybe I can't do anything in the mission of lifeplay only I build my life and do the tasks. You can't never say you have done more than possibility but now I feel I've shot the intention over. I am stopped and I am blocked. I've got the rules of play so I observe them. And I learn new rules... to observe.
.
Talán nem tehetek többet a Játékban, mint építkezem és gyűröm a teendőket. Sose mondhatod, hogy többet tettél, mint elvárható, most mégis az az érzésem: ezt benéztem. Le vagyok állva, le vagyok blokkolva. A szabályok világosak, miért ne tartanám be őket. És miért ne tanulhatnék újakat... betartani.
.

3 megjegyzés:

drc írta...

az observe inkább "követem", mint "betartom". van ugyanis különbség...

:)

.:˙Voila˙:. írta...

Én tudatlan a sztakit használtam, ami kifejezetten az "observe" szót ajánlotta a "szabályt betartani" kifejezésre. Tőlem lehet "keep the rules" vagy akár "comply with the rules" is, ha úgy helyesebb. Sőt, "rule the rules" (ilyet is felajánl, de ez elég bután hangzik).

Egyébként köszi :)

drc írta...

not @all