2011. március 5., szombat

Hol a helyem

Az a fajta vagyok, aki hajlamos a nosztalgiára. Ilyenkor bánom, hogy nem inkább a pörgős kaszthoz tartozom, akik sosem késnek le semmiről. Igyekszem persze az esetek többségében, igyekszem, kivéve, amikor... rámkiált a dermesztő helyzet ismét, hogy lassabban halad az élet, mint egy sakkjátszma.
.
Itt van ez a Napoleon Boulevard. Abban az évben indult, mint amikor én születtem. Rájöttem, tetszetős a zenéjük az én füleimnek. Korkép. Korkép? Nem emlékezhetek én arra, amikor még iskolás se voltam! Mégis a helyzet úgy érzem, változatlan. De azért a "Légzésünk nyugodt, boldogok vagyunk" sor nem igaz. Tán nem volt akkor se? Talán... Ki emlékszik már rá. Én bizony nem! Ja, hogy miről is beszélek? Semmit nem teszek, csak a falnak fordulok...
.
Napoleon Boulevard - Álmunkra vigyáz

Nincsenek megjegyzések: